About

Wij zijn Enshore, een dynamisch bedrijfskundig en technologisch bedrijf. Bedrijfsprocessen vormen de kern van alles wat we doen. Het drijft de oplossingen die we creëren en de diensten die we leveren. 

Lees verder

“Ik wil het gebruik van bedrijfsapplicaties

net zo eenvoudig maken als het gebruik

van een smartphone.”

Jeroen Hommes

Mede-oprichter Enshore

Enshore is opgericht in 2009 en wordt gerund door bedrijfskundige professionals die zien dat bedrijven en instanties behoefte hebben aan een ander soort dienstverlening. Een dienstverlening waarbij de belangen van de klant zoveel mogelijk overeenkomen met de belangen van de leverancier. Dit doen wij door resultaten te leveren in plaats van uren. Dat hier vraag naar is, bewijzen wij doordat we meer dan 30 tevreden klanten met circa 40 Enshorianen bedienen en doordat we nog steeds autonoom groeien.

We werken met professionals met zeer diverse profielen. Zo hebben we collega’s met een bancaire achtergrond, maar ook collega’s uit de gezondheidszorg. Wij werken altijd met passie voor bedrijfsprocessen en zien mogelijkheden waar anderen opgeven. Daarnaast zijn wij niet vies van het toepassen van geavanceerde technologie. 

Waar we voor staan

Wij werken vanuit de volgende kernwaarden:

Vanaf de start van ons bedrijf werken wij veelal remote/op afstand. De voordelen die dit met zich meebrengt, geven wij één op één terug aan onze klanten.

Ons kantoor is de plek waar we elkaar ontmoeten en waar ideeën worden geboren. Hier bieden we ook ruimte om van elkaar te leren op zowel zakelijk als persoonlijk vlak. Op ons kantoor komt alle kennis van de consultants samen. We investeren minimaal 15% van onze jaaromzet in opleidingen en innovatie, zodat onze collega’s kunnen blijven groeien en creativiteit wordt gestimuleerd. Binnen de innovatieprojecten maken we ook gebruik van de kennis en ideeën die studenten meebrengen. Zo hebben wij regelmatig afstudeer- en stagetrajecten voor universiteiten en hogescholen.

Waarom we doen wat we doen

Je kunt niet overal de beste in zijn, wij hebben gekozen om de beste te zijn in de adoptie van digitale bedrijfsprocessen. 

Veel organisaties hebben technologische oplossingen voor hun finance en ERP-processen geïmplementeerd, maar wat gebeurt er met deze oplossingen?  Wij geloven dat technologie moet worden geaccepteerd, beheerst en geoptimaliseerd om deze maximaal te kunnen benutten. De slimste en beste technologie in de wereld maakt geen verschil als de mensen achter de systemen niet weten wat het kan, het niet gebruiken of er niet voor gemotiveerd zijn. Werknemers hebben verschillende behoeften, maar frustraties en angst voor het onbekende zijn de grootse bedreiging voor vooruitgang.

Dit is de reden dat Enshore zich volledig richt op de de digitale adoptie van bedrijfsprocessen. Wij zijn getraind om te werken met mensen, geen vraag is te groot of te klein wanneer het doel is om medewerkers te laten profiteren van de mogelijkheden van de toekomst.

Wij geloven dat dit ons de ideale partner maakt om te garanderen dat digitale investeringen niet alleen het personeel ten goede komen maar ook bijdragen aan het succes van de organisatie.  Zodra we hier stappen in maken zien wij focus ontstaan op de zaken die echt het verschil maken. Doelstellingen worden gehaald en een gevoel van vrijheid overheerst. Hiermee maken we dus echt impact binnen een organisatie en dat is ons hoogste doel.

Ons team bestaat uit professionals die zijn geselecteerd en getraind op de volgende basisvaardigheden: Talent, Eigenaarschap en Passie.  Dit resulteert in een laag verloop van personeel en een zeer hoge klanttevredenheid.

Kennis Prijs enrisico-management Innovatie Continuïteit Altijdbereikbaar

De kern van Enshore

Kennis, innovatie, prijs en risicomanagement, bereikbaarheid en continuïteit staan centraal in onze dienstverlening.

Kennis Prijs enrisico-management Innovatie Continuïteit Altijdbereikbaar

Door meerdere organisaties/instanties te bedienen vanuit één shared service center, is Enshore in staat om kennis en capaciteit te bundelen en organisaties maximaal te laten profiteren van parate kennis en flexibele capaciteit. Hiermee zorgt Enshore voor voldoende uitdaging om high-potentials te binden en wordt het wiel maar éénmaal uitgevonden. De consultants van Enshore volgen continu trainingen en opleidingen op het gebied van bedrijfsprocessen en bedrijfsapplicaties.

Wij denken niet in uren, maar in resultaten. Elke dag streven wij ernaar om meer kwaliteit tegen minder kosten te bieden.

Repeterende werkzaamheden worden geautomatiseerd of beschikbaar gesteld middels selfservice voorzieningen.

We investeren primair in kennis, mensen en middelen voor de ondersteuning van bedrijfsprocessen. Dure kantoren, leaseauto’s, management en sales worden tot een minimum beperkt.

Enshore stelt haar medewerkers in staat om alles te halen uit de mogelijkheden die voor handen zijn. Business as usual staat voor onze klanten en medewerkers gelijk aan een gemiste kans. Yes we can.

Ons shared service center is gevestigd in het noorden van Nederland (Groningen). Hier beschikken wij over meertalig goed opgeleide high potentials met een sterke can-do-mentaliteit. Doordat Enshore unieke uitdagingen en vrijheden biedt voor haar werknemers is er sprake van een zeer laag verloop. Naast kwalitatief hoogwaardig personeel, beschikken wij over alle benodigde faciliteiten tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Enshore biedt 24/7 ondersteuning in de Nederlandse en Engelse taal en met de westerse cultuur (data niet over de grens).

Doordat Enshore zoveel mogelijk de verantwoordelijkheid bij de consultants belegt, ervaart de eindgebruiker geen storende procedures. Wij zijn pas tevreden als onze consultant door de klant wordt gezien als een collega die op afroep beschikbaar is.

Met één centraal aanspreekpunt heeft de klant toegang tot het volledige shared service center, voor zowel innovatie- als continuïteitsvraagstukken.

Voor specialistische bedrijfsapplicatiekennis maakt Enshore indien noodzakelijk gebruik van partners.

Met de communicatiemiddelen die Enshore beschikbaar stelt, kan een klant volledig online met Enshore samenwerken. De voortgang van de werkzaamheden en de communicatie zijn op elk moment inzichtelijk en toegankelijk.

Uiteraard zal ook invulling worden gegeven aan het persoonlijk contact met de medewerkers van de klant.