Shared Service Center

Shared Service Center

Enshore heeft meer dan 10 jaar succes met haar unieke Shared Service Center formule. Deze formule is tot stand gekomen door onze eigen ervaring te combineren met de best practice werkwijzen van succesvolle serviceorganisaties. Ons Shared Service Center bestaat uit een platte organisatiestructuur met een open en transparante cultuur. Hierdoor zijn wij een flexibele en efficiënte partner voor onze klanten en een plezierige werkgever voor onze medewerkers. Jaarlijks wordt de kwaliteit van onze serviceorganisatie onderworpen aan diverse audits.

In de loop van 2020 zal Enshore ook haar ISAE-3402 verklaring ontvangen. 

Eén van de belangrijkste voordelen van een Shared Service Center is dat u beschikking krijgt over een multidisciplinair team waarbij u slechts betaalt voor de capaciteit die u gebruikt. Hiermee beschikt u altijd over de laatste techniek(en) en heeft u slimme professionals binnen handbereik.

“IT kennis hebben meerdere partijen, de goede service maakt Enshore uniek.”

Ondersteuning Finance & Operations (cloud-) oplossingen

Dankzij onze ruime ervaring in verschillende branches in combinatie met de achtergrond van onze medewerkers, is Enshore een gewaardeerde partner voor de ondersteuning van Finance & Operations (cloud-) oplossingen. Enshore maakt bedrijven en instanties toekomstbestendig. Dat doen we door bedrijfsprocessen te verbeteren en te ondersteunen met standaard ERP-software (en meer). Onze klanten zijn actief in diverse markten, waaronder transport en logistiek, farmacie,

groothandel, discrete productie, gezondheidszorg (ziekenhuizen), financiële dienstverlening en publieke instituten (provincies, gemeenten, rijksoverheid). Onze specialisten zijn geselecteerd op basis van hun branche en proces-kennis. Hierdoor begrijpen ze uw processen en kennen ze de omgeving waarin u zich in beweegt. Onze specialisten verdiepen zich in uw organisatie, bezoeken u regelmatig op locatie en zorgen voor tijdige en eenduidige communicatie. U heeft de keuze om onze specialisten fulltime, parttime of op afroep in te zetten. Wanneer u de ondersteuning bij Enshore onderbrengt, krijgt u een eigen dedicated team toegewezen. Dit

betekent dat u beschikt over steeds dezelfde contactpersonen die uw situatie kennen. Het totale beheerteam bestaat uit circa 30 specialisten. Groot genoeg voor zekerheid in bereikbaarheid, en compact genoeg om de lijnen kort te houden. De specialisten van Enshore zijn expert op het gebied van Finance & Operations processen. Daarnaast zijn ze thuis in diverse gerenommeerde Finance & Operations (cloud-) oplossingen. Eventueel ontbrekende specifieke kennis wordt doorlopend aangevuld door het volgen van trainingen en cursussen.

Enshore biedt:

01
Support voor (eind-)gebruikers
  • Ondersteuning door ervaren specialisten die uw processen kennen.
02
Oplossen van verstoringen
  • Incidenten worden snel en duurzaam afgehandeld.
03
Proactieve ondersteuning
  • Proactief monitoren en borgen van de continuïteit van uw Finance & Operations oplossing.
  • Advies management met betrekking tot de 5 jaren strategie.
  • Het kennisniveau van gebruikers wordt continu onderhouden.

04
Continue verbetering
  • Testen en implementeren van nieuwe versies en aanvullende functionaliteit.

Onze garanties zijn internationale ondersteuning, dedicated serviceteams, snelle oplostijden, kennis van Finance & Operations bedrijfsprocessen  Vanwege het succes van de Shared Service Center-formule word het portfolio van onze dienstverlening steeds verder uitgebreid. Op dit moment ondersteunt het Shared Service Center organisaties met de volgende activiteiten: 

Oracle E-Business Suite Support

Het Oracle E-Business Suite Support team biedt support op alle aandachtsgebieden.

BI Support

Het BI Support team biedt support op rapportage en dashboard oplossingen.

Dynamics 365 Finance and Operations Support

Het Dynamics 365 Finance and Operations Support team biedt support op Finance & Operations processen.

Voordeel #1

Altijd up to date

  • De inrichting van uw Finance & Operations oplossing sluit optimaal aan bij de bestaande processen binnen uw organisatie.
  • Geen vertraging bij het testen en implementeren van nieuwe versies.
  • Maximaal benutten van de beschikbare functionaliteit.

Voordeel #2

Altijd beschikbaar

  • Een vast contactpersoon die uw organisatie altijd bijstaat.
  • Flexibele Finance & Operations kennis op afroep.

Voordeel #3

Flexibele capaciteit

  • Onbeperkte capaciteit voor projectmatige wijzigingen en vernieuwingen.
  • Korte inwerktermijn, geen loonverband en geen structurele verplichtingen.

Ondersteuning & Monitoring van niet standaard Finance & Operations (cloud-) oplossingen 

Zodra uw oplossing gereed is nemen wij graag uw app, API, webapplicatie of portal in beheer. Het is belangrijk dat uw oplossing gezond, stabiel, actueel en veilig blijft. Regelmatig onderhoud is dan ook essentieel om er blijvend van te profiteren. Denk hierbij ook aan onvoorziene gebeurtenissen en het ontstaan nieuwe wensen. Deze ondersteuning houdt in dat Enshore de broncode fris houdt en een soepel deploy-process inricht. We monitoren applicaties en services zodat we snel kunnen ingrijpen bij incidenten en de kwaliteit ervan kunnen bewaken en waarborgen.

Enshore staat voor u klaar met haar supportlijn en we beantwoorden graag uw vragen. Met een toegankelijk ticketsysteem en een telefonisch noodnummer bieden we ondersteuning op elk moment van de dag. We beheren de bijbehorende documentatie en leveren rapportages over prestaties en applicatiegezondheid. Ook wanneer u beschikt over een oplossing die niet door Enshore ontwikkeld is, nemen wij graag uw oplossing in beheer. Met een kleine inventarisatie weten we of uw oplossing daarvoor in aanmerking komt. 

Vanwege het succes van het Shared Service Center formule zal het portfolio van onze dienstverlening steeds verder worden uitgebreid. Op dit moment is het mogelijk om onze Shared Service Center dienstverlening af te nemen voor de volgende activiteiten:  

Web Application Support

Het Web Application Support team biedt support op diverse webapplicaties.

Security Support

Het Security Support team biedt diverse security testen en oplossingen die geschikt zijn voor iedere organisatie.

DevOps

Indien gewenst kunnen onze ontwikkelteams continu aanpassingen en nieuwe wensen voor u doorvoeren zodat u kunt blijven innoveren en groeien. Wij beheren volgens het DevOps-principe, wat inhoudt dat ontwikkeling en beheer op elkaar zijn afgestemd. Met tools, middelen en mensen voeren we snel en soepel op een Agile wijze, gecontroleerd de gewenste veranderingen door.  

Indien u gebruik wenst te maken van ons

Shared Service Center

kunt u kiezen uit drie samenwerkingsvormen

die wij hanteren.

1.

Fixed Price

Alle incidenten en wijzigingen worden tegen een vast maandbedrag opgelost en doorgevoerd.

Dit is de meest gekozen samenwerkingsvorm.

2.

Time and Material

De (verwachte) workload wordt op basis van normale omstandigheden van tevoren ingeschat. De uren worden vervolgens maandelijks achteraf in rekening gebracht.

3.

Combinatie van 1 & 2

SERVICEWINDOW

Ons Shared Service Center biedt drie mogelijkheden voor het door u gewenste servicewindow.

Full

24/7 Support

Advanced

07:30-22:00

Standard

07:30-18:00

Copy link
Powered by Social Snap