Dynamics 365 Finance and Operations Support

Dynamics 365 Finance and Operations Support

Enshore ondersteunt organisaties op het gebied van Dynamics Finance & Operations. Uitgebreide kennis van het Microsoft Dynamics 365-platform ziet Enshore als een basisvereiste. Onze toegevoegde waarde zit in onze Finance & Operations proceskennis. Dat betekent dat we meepraten en meedenken over de uitdagingen die in deze bedrijfsprocessen zich voordoen. Ervaringen worden gedeeld en oplossingen geoptimaliseerd. Bij meer dan zesentwintig organisaties verzorgen wij zowel nationaal als internationaal het support van Finance & Operations oplossingen. Hierbij kan men denken aan organisaties met een grootte tussen de 50 en 10.000 medewerkers. Onze klanten zijn actief in diverse markten waaronder transport en logistiek, farmacie, groothandel, discrete productie, gezondheidszorg (ziekenhuizen), financiële dienstverlening en publieke instituten (provincies, gemeenten, rijksoverheid).

Dankzij onze ruime ervaring in verschillende branches in combinatie met de achtergrond van onze medewerkers, is Enshore een gewaardeerde partner voor de ondersteuning van Microsoft Dynamics 365. Enshore maakt bedrijven en instanties toekomstbestendig, dat doen we door bedrijfsprocessen te verbeteren en te ondersteunen met Microsoft Dynamics 365.

Hierbij kan men denken aan kennisgebieden als:    

  • Finance
  • Manufacturing
  • Supply Chain
  • Distribution   

Ook Power APPS en Power BI kennen voor onze specialisten geen geheimen. Het team is getraind in het outside the box denken en het proactief adviseren van gebruikersorganisaties. Een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden is gericht op het verhogen van het gebruikersgemak door processen en de gebruikersinteractie continu op elkaar af te stemmen. Wanneer u de ondersteuning bij Enshore onderbrengt, krijgt u een eigen dedicated team toegewezen. Dat

betekent steeds dezelfde contactpersonen die uw situatie kennen. Het totale beheerteam bestaat uit circa 25 specialisten. Groot genoeg voor zekerheid in

bereikbaarheid en compact genoeg om de lijnen kort te houden.


Wat is Dynamics 365 Finance and Operations Support?

01
24/7 Support (eind-)gebruikers
  • Beantwoorden van vragen.
  • Helpen bij het gebruik.
  • Een dedicated klantteam met uw eigen contactpersoon. 
  • Oplossen en voorkomen incidenten. Hierbij worden incidenten snel en bij de bron opgelost.
02
Proactieve ondersteuning
  • Managementadvies 5 jaren strategie (roadmap).
  • Gebruikerswensen vertalen naar werkprocessen.
  • Continu onderhoud kennisniveau (eind-)gebruikers.
  • Periodiek toetsen van de inrichting van uw Dynamics 365 oplossing aan de bestaande processen binnen uw organisatie.
03
Continue verbetering
  • Begeleiden nieuwe releases.
  • Acceptatie testen van de bedrijfsprocessen en integraties.
  • Implementeren aanvullende functionaliteit.
  • Implementeren aanvullende informatievoorziening (rapportage/dashboards).

Voordeel #1

Altijd up to date

  • De inrichting van uw Dynamics 365 oplossing sluit optimaal aan bij de bestaande processen binnen uw organisatie.
  • Geen vertraging bij het testen en implementeren van nieuwe versies.
  • Maximaal benutten van beschikbare functionaliteit.

Voordeel #2

Altijd beschikbaar

  • Een vast contactpersoon die uw organisatie altijd bijstaat.
  • Flexibele Dynamics 365 kennis op afroep.

Voordeel #3

Flexibele capaciteit

  • Schaalbare capaciteit voor projectmatig wijzigingen en vernieuwingen.
  • Geen inwerktijd, geen loonverband en geen structurele verplichtingen.

Voordeel #4

Concurrerende Prijs

  • Goede ondersteuning hoeft niet duur te zijn. Enshore heeft vanaf de start van haar 10-jarig bestaan laten zien dat het anders kan. Het businessmodel van Enshore met professionals die zonder middenmanagement verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen werkzaamheden zorgt voor continuïteit, weinig overhead en lage kosten.



Copy link
Powered by Social Snap