Microsoft Dynamics Customer Engagement

Wil je meer waarde halen uit Microsoft Dynamics 365 CE? Vaak blijkt een gebrek aan specialistische kennis een struikelblok te zijn bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Wij bieden de expertise en ondersteuning die nodig is om alle mogelijkheden van Dynamics volledig te benutten.

Haal het maximale uit Customer Engagement

Na de implementatie van Microsoft Dynamics 365 CE begint het werk pas echt. Enshore biedt ondersteuning om bedrijfsprocessen te optimaliseren, functionaliteiten uit te breiden en de efficiëntie van het systeem te waarborgen. Dit doen we door managed services, training en optimalisaties.

15
Jaar ervaring
30
Tevreden klanten
100
Geweldige consultants

Managed Services

Het beheer van Microsoft Dynamics 365 vraagt om de juiste kennis, tijd en aandacht. Onze Managed Services bieden proactieve monitoring, probleemoplossing en systeembeheer, zodat jullie omgeving stabiel, veilig en up-to-date blijft. Wij zorgen ervoor dat jullie je kunnen richten op kernactiviteiten, terwijl wij jullie Dynamics-oplossing optimaal laten presteren. Door jullie omgeving toekomstbestendig te maken, verminderen we het aantal issues en ben je beter voorbereid op veranderingen.

Training

Wij helpen jouw team de volledige potentie van Dynamics 365 te benutten door op maat gemaakte trainingen te bieden. Door personeel te trainen, creëren we een soepele gebruikerservaring, zorgen we dat bedrijfsprocessen optimaal zijn ingericht en verminderen we het aantal incidenten. Met onze praktijkgerichte aanpak verhogen we de productiviteit en versnellen we de adoptie van nieuwe processen en modules.

Optimalisaties

Er is altijd meer waarde uit technologie te halen. Door processen te versnellen, fouten te minimaliseren en gerichte optimalisaties door te voeren, verhogen wij het rendement van jullie Dynamics 365-omgeving. Met flexibele toegang tot onze kennis en expertise onderzoeken we continu de meest kansrijke verbeteringen voor jullie organisatie. Zo tillen we bedrijfsvoering naar een hoger niveau en maken we jullie systeem efficiënter en toekomstbestendig.

Enshore wordt vertrouwd door meer dan 30 bedrijven

Wij helpen je met de volgende onderdelen in Dynamics CE

Met de integratie van Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) kunnen organisaties zowel klantinteracties als operationele processen stroomlijnen. Dit betekent dat je klantinformatie, verkoopkansen en klantenservice rechtstreeks kunt afstemmen op je bedrijfsvoering. Zo kunnen veranderingen in klantbehoeften snel doorgevoerd worden in sales- en marketingcampagnes, waardoor organisaties sneller kunnen reageren op marktveranderingen en klantverwachtingen.


Klantinzichten en 360-gradenklantbeeld

Wij helpen organisaties om klantgegevens te benutten en een compleet klantbeeld te creëren door:

  • Data-integratie: Het samenvoegen van klantinformatie uit verschillende bronnen voor een volledig overzicht van gedrag, interacties en koopgeschiedenis.
  • Realtime inzichten: Het opzetten van dashboards die trends, klantwaarde en verkoopkansen inzichtelijk maken.
  • Personalisatie: Klantinformatie gebruiken om interacties te personaliseren en de klantervaring te verbeteren.

Verkoop- en klantbeheer optimaliseren

Met Dynamics 365 Customer Engagement ondersteunen wij organisaties om verkoopprocessen te stroomlijnen en klantrelaties te versterken door:

  • Efficiënte leadopvolging: Automatiseren van leadbeheer, offerteaanvragen en opvolging om verkoopcycli te verkorten.
  • Communicatiecentralisatie: Koppelingen met Outlook en Teams voor gestroomlijnde klantinteracties en betere samenwerking binnen teams.
  • Klantloyaliteit verhogen: Inzichten en tools inzetten om langdurige relaties op te bouwen en klanttevredenheid te verbeteren.

Servicebeheer en klanttevredenheid verbeteren

Wij zorgen ervoor dat organisaties hun klantenservice naar een hoger niveau tillen door:

  • Casebeheer: Automatiseren en monitoren van serviceverzoeken om tijdige opvolging te garanderen.
  • Proactieve ondersteuning: Tools implementeren die klanten helpen met selfserviceopties en slimme bots voor snellere antwoorden.
  • Serviceprestaties meten: Het opzetten van KPI-dashboards om klanttevredenheid en SLA-naleving te volgen.

Marketingautomatisering en ROI verhogen

Met Dynamics 365 Marketing ondersteunen wij organisaties bij het versterken van hun marketingactiviteiten:

  • Multichannel-campagnes: Het ontwerpen van gerichte marketingcampagnes via e-mail, sociale media en meer.
  • Lead nurturing: Automatiseren van klantreizen om leads effectiever om te zetten in klanten.
  • Marketingprestaties meten: Het opzetten van rapportages om de impact van campagnes te analyseren en optimaliseren.

Realtime rapportages en datagedreven beslissingen

Wij helpen organisaties om de krachtige analyse- en rapportagemogelijkheden van Dynamics 365 Customer Engagement optimaal te benutten:

  • Dashboards op maat: Het creëren van visuele dashboards voor verkoop, marketing en serviceprestaties.
  • Voorspellende inzichten: AI inzetten om verkoopprognoses en klantgedrag te voorspellen.
  • Datagedreven optimalisatie: Advies en tools om inzichten direct om te zetten in actiepunten.

Systeemintegraties en procesoptimalisatie

Wij zorgen dat Dynamics 365 Customer Engagement naadloos aansluit op de rest van jouw IT-landschap door:

  • Integratie met ERP en andere systemen: Koppelen van tools zoals Dynamics 365 Finance en externe platforms voor gestroomlijnde processen.
  • Verbinden van data: Alle klant- en bedrijfsinformatie samenbrengen in één overzichtelijk systeem.
  • Automatisering: Workflows implementeren om tijdrovende taken te verminderen en efficiëntie te verhogen.

Microsoft Dynamics 365 Health Scan

Ben je benieuwd of jullie Dynamics omgeving wel optimaal is ingericht? Wij brengen onbenutte mogelijkheden, verbeterpunten en mogelijke risico’s van jullie Dynamics omgeving in kaart met onze Dynamics Scan. Het is geheel vrijblijvend en we brengen geen kosten in rekening.

Wij testen jullie Microsoft Dynamics 365 omgeving op:

  • Beveiliging
  • Compliance
  • Prestaties
  • Gebruikerservaring
  • Integraties

Cases