Technology Adoption Services

Professionele ondersteuning voor het gebruiken, beheren en optimaliseren van uw bedrijfstechnologie.

Read more
2591 Screen 0 Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 Screen 6 Screen 7 Tablet
Background

Why digital adoption?

Technologie werkt pas echt als het op de juiste manier gebruikt wordt. Dit is de reden dat Enshore zich richt op digitale adoptie. Wij focussen niet alleen op Enterprise Technologie, maar ook op de manier hoe werknemers ermee omgaan. Door hen mee te nemen in onze werkwijze, werken we toe naar een duurzaam resultaat.

Hoe wij werken

Met Technology Adoption Services zorgt Enshore ervoor dat organisaties het maximale uit enterprise technologie halen. Door middel van ondersteuning bij het gebruiken (USE IT), beheren (CONTROL IT) en optimaliseren (OPTIMIZE IT) van hun omgeving richten we ons op kwalitatieve en duurzame resultaten.

Voor een vast bedrag per maand biedt Enshore ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden. Door middel van training, support en het actief voorkomen van incidenten creëren we een soepele gebruikerservaring voor uw personeel. Hiermee zorgen we dat bedrijfsprocessen goed worden ingericht en het aantal incidenten verminderd.

 Vanaf € 1000,- per maand 

Altijd bereikbaar

  • 24/7 bereikbaar
  • Vaste contactpersoon
  • Actief oplossen van incidenten

CONTROL IT

Het updatebeheer van Enterprise Technologie (ERP en Finance) vergt veel inspanning en tijd. Wij nemen dit voor u uit handen. Met het Enshore continuïteitsplan zorgen wij dat uw omgeving altijd veilig en actueel is, zonder dat u hiervan hinder ervaart.

Vanaf € 750,- per maand

Always up to date

  • Impact van updates automatisch getest
  • Optimale aansluiting van Enterprise Technologie op uw bedrijfsprocessen.
  • Direct profijt nieuwe features

OPTIMIZE IT 

Altijd voorlopen op de concurrentie? Blijf kansen inventariseren en aanpakken om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Met de mankracht en kennis van Enshore kunt u investeren in de meest kansrijke optimalisaties voor uw organisatie. 

Vaste prijs per procesverbetering

Flexible capacity

  • Schaalbare capaciteit voor projecten
  • Geen inwerktijd, loonverband en structurele verplichtingen.
Knowledge Price andrisk-management Innovation Continuity Alwaysavailable

Onze focus,
uw rendement

Knowledge, innovation, price and risk management, accessibility and continuity are key to our services.

Knowledge Price andrisk-management Innovation Continuity Alwaysavailable

By helping multiple organizations from our shared service center, Enshore is able to bundle knowledge and capacity and let organizations take full advantage of our knowledge and flexible capacity. With this, Enshore is able to bind high-potentials. The consultants of Enshore keep their knowledge continuously up to date by following training and education in the field of business processes and business applications.

We don't think in (terms of) hours, but in (terms of) results. Every day we strive to offer more quality for less.

Repetitive tasks are automated or made available through self-service facilities. We primarily invest in knowledge, people and resources to support business processes.

Costs for expensive offices, leasing cars, management and sales are kept to a minimum.

Enshore enables its employees to make the most out of the available options. For our customers and employees, business as usual equals a missed opportunity. Yes we can.

Our shared service center is located in the north of the Netherlands (Groningen). Here we have multilingual, well-trained high potentials with a strong can-do mentality. The turnover of employees is very low, because of the unique challenges and freedom that Enshore offers. We also have all the necessary facilities at a good price-quality ratio.

Enshore offers 24/7 support in the Dutch and English language.

The end-users will not experience any disruptions in their procedures, because of the high sense of responsibility of our consultants. We are only satisfied when our customer sees our consultant as a colleague.

With one central point of contact, the customer has access to the entire shared service center, for both innovation and continuity issues.

If necessary, Enshore makes use of partners for specialistic business application knowledge.

Enshore works with several communication tools to be able to work fully online with the customers. This makes the progress of the work transparent and accessible at any time.

With the communication tools that Enshore makes available, a customer can work fully online with.

Start with digital adoption?

Our specialists are experts in Finance and ERP processes.  We help your employees with training, support and optimization, to make the digital transformation promise come true.

Enshore'sonboardingcan be compared to the process of changing accountancy firms. The Enshore specialists go through the following steps in one month:

1.Introduction to organization

2.Intake business processes

3.Intake business applications

4.Optional training business applications

5.Start services