Basis
Geschikt voor organisaties die een basisniveau van ondersteuning zoeken met beschikking over een team van experts.
- Toegang tot onze Service Desk tijdens kantooruren (08:00-17:00).
- Dedicated team dat jullie organisatie door en door kent.
- Basis gebruikersbeheer en rechteninstellingen.
- Toegangsbeheer en basis beveiliging zoals MFA.
- Reactieve ondersteuning
Volledig
Geschikt voor organisaties die uitgebreide, proactieve beheer en optimalisatie nodig hebben.
Alles uit het basispakket plus:
- Toegang tot onze Service Desk tijdens kantooruren+ (07:00-21:00)
- Toegewezen Service Manager.
- Strategisch advies over procesoptimalisatie en uitbreidingsplannen
- Volledig beheer inclusief ondersteuning voor CRM/ERP-functionaliteiten en inrichting van nieuwe modules.
- Uitgebreide beveiliging met dreigingsdetectie, ISO-compliance en periodieke kwetsbaarheidsscans.
- Automatische tests en regressietesten bij wijzigingen.
- Proactieve monitoring, ondersteuning bij kritieke issues en herstel.
Custom
Geschikt voor organisaties die zelf een servicepakket willen samenstellen op basis van hun vereisten, wensen en resources.
- Mogelijkheid tot 24/7 Service Desk en herstel
- Stel beschikbaarheid en ondersteuning volledig op maat samen.
- Kies voor specifieke diensten, afgestemd op jullie organisatie.
- Testfrequentie en diepgang volledig afgestemd op jullie situatie.
- Bepaal prioriteiten, monitoring en responstijden op maat.