Over ons

Wij denken niet in uren, maar in resultaten.

Enshore is opgericht in 2009 door professionals die zagen dat IT-dienstverleners in veel gevallen niet in staat zijn om klanten optimaal te bedienen. De druk om winst te maken, zorgt vaak voor kortetermijnoplossingen en een hoge rekening voor de klant. Dat dit ook anders kan bewijzen wij met meer dan 30 tevreden klanten.

Door meerdere organisaties te bedienen vanuit één shared service center, is Enshore in staat om parate kennis en flexibele capaciteit te bundelen. Ons shared service center is gevestigd in Groningen, waar we beschikken over meertalig opgeleide high potentials met een sterke can do-mentaliteit. Doordat Enshore unieke uitdagingen en vrijheden biedt voor haar werknemers, is er sprake van een zeer laag verloop. Enshore stelt haar medewerkers in staat om alles te halen uit de mogelijkheden die voor handen zijn.

Enshore biedt een volledig shared service center voor zowel innovatie- als continuïteitsvraagstukken. Met de communicatiemiddelen die Enshore beschikbaar stelt, kan een klant volledig online met Enshore samenwerken. De voortgang van de werkzaamheden en de communicatie zijn op elk moment inzichtelijk. Elke dag streven wij er naar om méér kwaliteit tegen minder kosten te kunnen bieden. Dit doen wij door primair te investeren in kennis, mensen en middelen voor de ondersteuning van bedrijfsprocessen.

Kernwaarde 1

Een langetermijnrelatie is bij ons belangrijker dan een contract.

Kernwaarde 2

Wij stimuleren onze medewerkers om zichzelf te ontwikkelen. Dit vormt de basis van ons succes.

Kernwaarde 3

Wij doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen. Onze service stopt pas wanneer het vooropgestelde doel bereikt is.

IMG 2019 zw scaled
Copy link
Powered by Social Snap