
Lasaulec
Merk je dat jouw organisatie nog niet het maximale uit MS Dynamics 365 weet te halen? Enshore helpt je hier verandering in te brengen — met onze ervaren experts en op maat ontwikkelde oplossingen zorgen we ervoor dat je het volledige potentieel van D365 kan benutten.
Als Dynamics 365 partner met diepgaande ervaring in diverse sectoren bieden we uitgebreide CRM- en ERP-oplossingen, waarmee we sinds 2008 organisaties van elke omvang in Nederland ondersteunen. Maatwerk zit in ons DNA, en dit staat centraal in onze unieke aanpak.
Het beheer van Microsoft Dynamics 365 vraagt om diepgaande kennis, tijd en aandacht. Enshore biedt proactieve monitoring, probleemoplossing en systeembeheer, zodat de gebruikersomgeving altijd stabiel, veilig en up-to-date is. Wij zorgen ervoor dat jullie je kunnen richten op kernactiviteiten, terwijl wij jullie Dynamics-oplossing optimaal laten presteren. Door jullie omgeving toekomstbestendig te maken, verminderen we het aantal issues en ben je beter voorbereid op veranderingen.
Lees verderAl onze consultants werken vanaf Nederlandse bodem, vanuit ons service center in Groningen of op locatie. Zo houden we zelf de controle over de kwaliteit van onze dienstverlening en de waarde die we leveren.
Om ons D365 service center te onderscheiden zijn onze consultants in het bezit van een ITIL-certificering. Dit betekent dat we werken volgens gestandaardiseerde best practices voor IT-servicemanagement en getraind zijn om klantbehoeftes te begrijpen en vertalen naar werkbare duurzame oplossingen.
Wij zijn een technologisch onafhankelijk partner. Dit geeft ons de ruimte om eerlijk te adviseren over welke applicaties en platforms het best bij jouw organisatie passen.
Onze focus ligt niet op kortetermijndoelstellingen, maar lange termijn resultaten. Wij gaan niet voor een tijdelijke quick-fix, maar voor duurzame oplossingen. Wij hechten dan ook meer waarde aan een lange termijn relatie dan een contract.
7 dagen per week beschikbaar | Lokale support in NL en EN | ISO 27001-compliant
Vragen over ons D356 service center?
Wij zijn overtuigd over de kwaliteit van onze service levels. Van onze klanten zegt 97% onze samenwerking te ervaren als een grote vooruitgang op de support van hun implementatiepartner, doordat er aanzienlijk minder issues optreden en meer ruimte ontstaat voor optimalisaties.
“De kwaliteit die Enshore laat zien is echt van hoog niveau. Het contact met onze consultants is zo direct en persoonlijk dat het bijna voelt als werken met een intern team. Het voelt goed om zo op een partner te kunnen vertrouwen.”
– Ramon Roskam | Hoofd ICT Lasaulec