Realisatie chatsystemen

line-1
The opportunity

The opportunity

Chatfuncties vormen een waardevolle aanvulling ten opzichte van de gebruikerservaring op websites. Vanuit een klant uit de communicatiebranche is het verzoek gekomen voor de ontwikkeling van een chatbot om chat-operators te assisteren bij het voeren van gesprekken. Chat-operators zijn veel tijd kwijt aan de afhandeling van relatief eenvoudige vragen door bezoekers. Daarnaast willen bezoekers het liefst zo snel mogelijk antwoord op de vragen zonder te wachten.

 

 

line-2

The challenge

Enshore is gevraagd om de gebruikerservaring op de website door middel van een chatapplicatie te verbeteren. Chat-operators voeren vaak chats voor meerdere bedrijven, maar ze kunnen niet voor ieder bedrijf een expert zijn. Wanneer een klant een vraag stelt, moet de operator veel scripts doorzoeken om de best passende antwoorden te vinden. Dit kan veel tijd kosten, vooral wanneer een bedrijf tientallen tot honderden scripts heeft in meerdere talen.

The challenge
line-3
Our solution

Our solution

De Enshore chatbot is een slim programma dat door middel van Artificial Intelligence gestructureerde gesprekken voert met uw klanten. Door de inzet van een chatbot kunt u diverse processen automatiseren zoals het voeren van servicegesprekken met uw websitebezoekers. Daarmee biedt de bot een 24/7 service aan uw klanten en bespaart u kosten en tijd. Het betreft een slimme chatbot die door middel van Machine Learning een steeds betere gesprekspartner wordt. De chatbot herkent onderdelen die eerder in het gesprek zijn benoemd waardoor deze niet opnieuw gevraagd hoeven te worden. Onze modules maken het mogelijk dat de chatbot slimmer en meer op maat gebruikt kan worden.

line-4
Copy link
Powered by Social Snap