Voor ondersteuning bij jouw ERP en CRM-platform kan je gebruik maken van onze managed services. Oftewel, de processen waar jij hulp bij nodig hebt, voeren wij voor je uit. Vanuit onze zelfsturende klantteams met de natuurlijke hiërarchie van seniors en team leads profiteer je van hoogopgeleide functioneel en technisch consultants.
Fase 1: Grip op het systeem
Stapelen de problemen in jouw bedrijfsapplicaties zich op? Wij herstellen ze weer naar een basisniveau waarop alle processen weer werken zoals ze zouden moeten. Elk probleem wordt aangepakt bij de bron om te voorkomen dat er nieuwe problemen ontstaan. Zo brengen we uw platform naar een staat van stabiliteit.
Fase 2: Continuïteit garanderen
In deze fase helpen we organisaties die hun bedrijfsapplicaties op de rails hebben om te zorgen dat dit zo blijft. Denk aan dagelijkse ondersteuning, het doorvoeren van updates en het monitoren van de continuïteit van uw bedrijfsprocessen. We zorgen dat uw platform probleemloos meegaat met de tijd, zodat er tijd en aandacht ontstaat om verbeteringen door te voeren.
Fase 3: Optimalisaties doorvoeren
Elk bedrijfsapplicatie moet doorontwikkeld worden om te voldoen aan actuele behoeften. Dit kunnen nieuwe functionaliteiten zijn, integraties met andere systemen of volledige (low-code) applicaties. Welke optimalisatie je ook in gedachten hebt, onze functionele consultants, technische consultants en developers maken het de realiteit.
Ondersteuning in NL en/of EN
Vaste aangewezen contactpersoon
24/7 bereikbare supportdesk
100% onafhankelijke IT-partner