Technology Adoption Services

Lees verder
2591 Screen 0 Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 Screen 6 Screen 7 Tablet
Background

Waarom digitale adoptie?

De beste technologie ter wereld maakt niet het verschil als de mensen erachter het niet op de juiste manier gebruiken. Werknemers hebben verschillende behoeften, maar frustraties en angst voor het onbekende zijn de grootste bedreiging voor vooruitgang.

Dit is de reden dat Enshore zich volledig richt op de digitale adoptie van bedrijfsprocessen. Wij zijn getraind om te werken met mensen, geen vraag is te groot of te klein wanneer het doel is om medewerkers te laten profiteren van de mogelijkheden van de toekomst.

Wij zorgen dat digitale investeringen niet alleen de medewerkers ten goede komen, maar ook bijdragen aan het succes van de organisatie.

Hoe Enshore helpt 

Use it

Volledige grip op uw bedrijfsprocessen. Voor een vast bedrag per maand biedt Enshore training, 24/7 coaching & support en Active Incident Reduction en 25% minder verstoringen.

Control it

Uw enterprise technologie altijd beveiligd en actueel? Met het Enshore continuïteitsplan nemen wij dit volledig uit handen. Van applicatie-updates tot wetswijzigingen, alle externe veranderingen worden getoetst op effect en waar nodig worden aanpassingen doorgevoerd.

Optimize it

Haal alles uit uw enterprise technologie. Samen tillen we uw bedrijf naar een hoger level door kansen te inventariseren en aan te pakken. Investeer in de meest kansrijke optimalisaties om voor te blijven op uw concurrent.

Hoe bereikt u digitale adoptie?

In de praktijk staan organisaties voor de volgende keuzes:

In huis
(met eigen mensen)

  • Risico op hoog verloop en gedateerde kennis.
  • Problemen om high potentials  langdurig te binden.
  • Kennis en continuïteit vaak onvoldoende snel voor handen om stappen te maken. Verandering duurt onnodig lang en de volle potentie van bedrijfsprocessen blijft onbenut.

Inhuur
(consultants)

  • Onnodig hoge kosten en lage mate van betrokkenheid.
  • Problemen om high potentials  langdurig te binden en innovatief te blijven.

Enshore
(Shared Service Center)

  • Met circa 40 Enshorianen bedienen wij sinds 2009 meer dan 30 tevreden klanten.
  • Wij hebben de afgelopen 10 jaar veel tijd en middelen geïnvesteerd in onze professionele managed serviceorganisatie.
  • Jaarlijks wordt de kwaliteit van onze serviceorganisatie onderworpen aan diverse audits. In de loop van 2021 zal Enshore ook haar ISAE-3402 verklaring ontvangen.
  • U beschikt over een volledig multidisciplinair team, waarbij u slechts betaalt voor de capaciteit die u gebruikt. Hiermee beschikt u altijd over de laatste technieken en heeft u slimme professionals binnen handbereik.

Klanten

Enshore opereert in diverse markten. Onze klanten zijn actief in transport en logistiek, farmacie, groothandel, industrie, gezondheidszorg (ziekenhuizen), communicatie, financiële dienstverleners en publieke instituten (provincies, rijksoverheid). 

Daarnaast dragen we bij aan grote software-ontwikkelprojecten bij organisaties als TKP, DUO, EZ, Gasterra, Het Kadaster en het CJIB.

Starten met digitale adoptie?

Onze specialisten zijn thuis in Finance- en ERP-processen.  Wij helpen uw medewerkers door middel van training, ondersteuning en optimalisatie om de digitale transformatie belofte uit te laten komen.

Het “onboarden” van Enshore is het beste te vergelijken met het proces van het wisselen van accountantskantoor. De specialisten van Enshore doorlopen in circa een maand de volgende stappen:

1.Kennismaken klantorganisatie

2.Intake bedrijfsprocessen

3.Intake bedrijfsapplicaties

4.Optionele training bedrijfsapplicaties

5.Start dienstverlening

“Meerdere partijen hebben IT-kennis. Bedrijfsproceskennis en goede service maken Enshore uniek.”