Technology Adoption Services

Professionele ondersteuning voor het gebruiken, beheren en optimaliseren van uw bedrijfstechnologie.

Lees verder
2591 Screen 0 Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 Screen 6 Screen 7 Tablet
Background

Waarom digitale adoptie?

Technologie werkt pas echt als het op de juiste manier gebruikt wordt. Dit is de reden dat Enshore zich richt op digitale adoptie. Wij focussen niet alleen op Enterprise Technologie, maar ook op de manier hoe werknemers ermee omgaan. Door hen mee te nemen in onze werkwijze, werken we toe naar een duurzaam resultaat.

Hoe wij werken

Met Technology Adoption Services zorgt Enshore ervoor dat organisaties het maximale uit enterprise technologie halen. Door middel van ondersteuning bij het gebruiken (USE IT), beheren (CONTROL IT) en optimaliseren (OPTIMIZE IT) van hun omgeving richten we ons op kwalitatieve en duurzame resultaten.

Voor een vast bedrag per maand biedt Enshore ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden. Door middel van training, support en het actief voorkomen van incidenten creëren we een soepele gebruikerservaring voor uw personeel. Hiermee zorgen we dat bedrijfsprocessen goed worden ingericht en het aantal incidenten verminderd.

 Vanaf € 1000,- per maand 

Altijd bereikbaar

  • 24/7 bereikbaar
  • Vaste contactpersoon
  • Actief oplossen van incidenten

CONTROL IT

Het updatebeheer van Enterprise Technologie (ERP en Finance) vergt veel inspanning en tijd. Wij nemen dit voor u uit handen. Met het Enshore continuïteitsplan zorgen wij dat uw omgeving altijd veilig en actueel is, zonder dat u hiervan hinder ervaart.

Vanaf € 750,- per maand

Altijd up to date

  • Impact van updates automatisch getest
  • Optimale aansluiting van Enterprise Technologie op uw bedrijfsprocessen.
  • Direct profijt nieuwe features

OPTIMIZE IT 

Altijd voorlopen op de concurrentie? Blijf kansen inventariseren en aanpakken om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Met de mankracht en kennis van Enshore kunt u investeren in de meest kansrijke optimalisaties voor uw organisatie. 

Vaste prijs per procesverbetering

Flexibele capaciteit

  • Schaalbare capaciteit voor projecten
  • Geen inwerktijd, loonverband en structurele verplichtingen.
Kennis Prijs enrisico-management Innovatie Continuïteit Altijdbereikbaar

Onze focus,
uw rendement

Kennis, innovatie, prijs en risicomanagement, bereikbaarheid en continuïteit staan centraal in onze dienstverlening.

Kennis Prijs enrisico-management Innovatie Continuïteit Altijdbereikbaar

Door meerdere organisaties/instanties te bedienen vanuit één shared service center, is Enshore in staat om kennis en capaciteit te bundelen en organisaties maximaal te laten profiteren van parate kennis en flexibele capaciteit. Hiermee zorgt Enshore voor voldoende uitdaging om high-potentials te binden en wordt het wiel maar éénmaal uitgevonden. De consultants van Enshore volgen continu trainingen en opleidingen op het gebied van bedrijfsprocessen en bedrijfsapplicaties.

Wij denken niet in uren, maar in resultaten. Elke dag streven wij ernaar om meer kwaliteit tegen minder kosten te bieden.

Repeterende werkzaamheden worden geautomatiseerd of beschikbaar gesteld middels selfservice voorzieningen.

We investeren primair in kennis, mensen en middelen voor de ondersteuning van bedrijfsprocessen. Dure kantoren, leaseauto’s, management en sales worden tot een minimum beperkt.

Enshore stelt haar medewerkers in staat om alles te halen uit de mogelijkheden die voor handen zijn. Business as usual staat voor onze klanten en medewerkers gelijk aan een gemiste kans. Yes we can.

Ons shared service center is gevestigd in het noorden van Nederland (Groningen). Hier beschikken wij over meertalig goed opgeleide high potentials met een sterke can-do-mentaliteit. Doordat Enshore unieke uitdagingen en vrijheden biedt voor haar werknemers is er sprake van een zeer laag verloop. Naast kwalitatief hoogwaardig personeel, beschikken wij over alle benodigde faciliteiten tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Enshore biedt 24/7 ondersteuning in de Nederlandse en Engelse taal en met de westerse cultuur (data niet over de grens).

Doordat Enshore zoveel mogelijk de verantwoordelijkheid bij de consultants belegt, ervaart de eindgebruiker geen storende procedures. Wij zijn pas tevreden als onze consultant door de klant wordt gezien als een collega die op afroep beschikbaar is.

Met één centraal aanspreekpunt heeft de klant toegang tot het volledige shared service center, voor zowel innovatie- als continuïteitsvraagstukken.

Voor specialistische bedrijfsapplicatiekennis maakt Enshore indien noodzakelijk gebruik van partners.

Met de communicatiemiddelen die Enshore beschikbaar stelt, kan een klant volledig online met Enshore samenwerken. De voortgang van de werkzaamheden en de communicatie zijn op elk moment inzichtelijk en toegankelijk.

Uiteraard zal ook invulling worden gegeven aan het persoonlijk contact met de medewerkers van de klant.

Starten met digitale adoptie?

Onze specialisten zijn thuis in Finance- en ERP-processen.  Wij helpen uw medewerkers door middel van training, ondersteuning en optimalisatie om de digitale transformatie belofte uit te laten komen.

Het “onboarden” van Enshore is het beste te vergelijken met het proces van het wisselen van accountantskantoor. De specialisten van Enshore doorlopen in circa een maand de volgende stappen:

1.Kennismaken klantorganisatie

2.Intake bedrijfsprocessen

3.Intake bedrijfsapplicaties

4.Optionele training bedrijfsapplicaties

5.Start dienstverlening

Waarom Enshore?

In de praktijk staan organisaties voor de volgende keuzes:

Eigen personeel

  • Risico verloop werknemers
  • Gedateerd kennisniveau
  • Ondermaats benutten groeimogelijkheden

Consultancy

  • Eenvoudige oplossingen
  • Alleen focus op technologie en processen
  • Lage betrokkenheid
  • Rekenen in uren

Enshore

  • Gericht op kwalitatieve en duurzame oplossingen
  • Focus op technologie, processen en personeel
  • Hoge mate van betrokkenheid door eigen toegewezen team
  • Denken in resultaten in plaats van uren